Tänäänkin olen vain mussuttanu jotain satunnaisia herkkupaloja :/ Olen siis 54 kiloinen, n. 161 senttinen tyttö, ja itsetunto on maassa. Tuntuu että kaikki ovat minua lihavempia, ja pojatkin karttavat minua makkaroitteni takia. Painoindeksin ja terkkarinkin mukaan olen normaalipainoinen, mutta entäs sitten kaikki makkarat lanteilla ja mahassa?! Järkyttävää. Ei, en ole mikään teinilissukkainen joka inisee löysästä nahkasta masussa iik, vaikka tuoltakin tämä kuullostaa.

En haluaisi syödä, ja kaikki mitä syön pitää laskea tarkkaan, kaloreita ja rasvamääriä myöten, ja tästä johtuen usein lipeän. Enkä mahda sille mitään että en pysty syömään laskematta kaloreita. Se on jäänyt päälle. Todella kiusallista..

Kesän aikana olen laihtunut kaksi-kolme kiloa, ja lantiolta on kadonnut 5 senttiä. Mutta nyt nekin ovat varmasti tulleet takaisin, loppukesän olen ollut täysin retkuna. :/ Harmittaa. Surettaa. On nälkä.