Enpä oikein tiiä mitä ennää pitäs ajatella. Kaikki ajatukset on vaan siinä että mitä jos teen itsemurhan, mistä jään paitsi, helpottaako oloni, ketkä jäävät kaipaamaan? Vaikeaa. Nuo samat asiat pyörivät mielessäni 24/7.

Biisistä Eppu Normaali- Tähdenlennon tiellä:

Lähdössä tähtiin
jotka yhdessä nähtiin
sano, etkö seuraisi minua retkelle tälle
hyvästit jättäisit elämälle

Maailma hukkuu hätään ja paskaan
eikä pelkoa torju ase paraskaan
Tuletko mukaan jos lähtisin muille
planeetoille, tähdille, kuille

kertosäe:
Tiedäthän että se on unelmaa
ei muuten voi pakoon päästä maailmaa
tulisitko silti vaunuihin vaivaisiin,
toivioretkelle taivaisiin

Lähdemme luo tähtemme
sinne tein tien, sinne sut vien
silmämme suljemme,
tähdenlennon tiellä kuljemme

----------------------------------------------------

Ehdoton lempparini tällä hetkellä.. Miksi jotkut kaverit osaavat valita sanansa ilkeästi? Jos angstaan koulussa ja marisin joka asiasta, tai siis jottain. Eilen: "Mikäköhän sinunkin ongelma on, älä viitti esittää"

Siis kiitos paljon, eräs hyvä ystäväni. Tuli aika paha olo.

Olen aika ahdistunut. Olen niin syntisen ihastunut. Yksipuolinen tykkääminen on jotain kauheinta. Hyrr. Ja nämä ruoka-asiat. Toinen asia mitä mietin 24/7. Inhottaa. Olo on niin turvonnut, iso, läski!!! Kokoajan. Mietin edellisenä iltana mitä voin huomenna syödä ja tehdä, mitä en. Mutta lähes aina retkahdan. Kaikki muut  ovat niiiin laihoja, minä tälläinen armoton kasa. Olen lisäksi väsynyt kokoajan, yössä tulee nukuttua 2-6 tuntia.

Angstiselta kuulostaa ja sitä se onkin, asiat voisivat olla pahemminkin. Mutta minusta tuntuu pahalle.